Πώς προκαλούμε ένα beep από το pc speaker;

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Mar 10 14:56:05 EET 2008

Alexandros Kosiaris wrote:

> Αχα.... τώρα προσωπικώς ίσως να παιδευόμουν μέχρι να έβγαζα άκρη αλλά γιατί δεν
> βάζεις στο τέλος του rc.local ένα logger να στέλνει σε ένα syslog server ένα
> "All under control, all under control" ? Εκτός εάν δεν έχεις syslog server οπότε
> αγνόησε όλη την παράγραφο...

Υποτίθεται (σύμφωνα με το ... σενάριο) ότι δεν θα πρέπει να είναι
απαραίτητη η λειτουργία άλλου Η/Υ, αλλά θα πρέπει το μηχάνημα από μόνο
του να ενημερώνει για την κατάστασή του με beep ή sms ή email ή όλα μαζί.

BTW, μιας και ανέφερες τον logserver, πρέπει κάποτε να αποκτήσω!

> Γιατί όχι και τα δύο εδώ που τα λέμε. Α και άμα βρείς τον "The right way" για
> σφύρα τον και από εδώ γιατί πρόκειται να βρεθώ σε ένα αντίστοιχο σημείο.

Αυτό το μηχάνημα, όπως σωστά υπέθεσες, προορίζεται ή για μπαλκόνι ή για
ταράτσα (αναλογα με τις συνθήκες και τους γείτονες) και τώρα, που έχω
χρόνο, το ετοιμάζω. Πρέπει κάποια στιγμή να «εκπολιτιστώ» κι εγώ όσον
αφορά το wireless... :)

BTW, πιο βολικό από όλα μου φάνηκε το πρόγραμμα beep[1], οπότε και το
συνιστώ (προτάθηκε από τον Π.Χρηστέα σε κάποιο μήνυμα). Μπορεί μ' αυτό
κανείς να παράγει χωρίς ιδιαίτερο κόπο διαφορετικούς ήχους, πχ:

   ./beep -f 250 -l 100 -r 2 -d 80
   ./beep -f 800 -l 200 -r 4 -d 200

[1] http://www.johnath.com/beep/