Πώς προκαλούμε ένα beep από το pc speaker;

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Mar 9 03:08:36 EET 2008

Michael Iatrou wrote:

> Υποθέτω ότι μπορείς να δεις κάνοντας πριν και μετά ένα:
>
> 	$ xset q
>
> και μετά diff μεταξύ τους για να δεις τι άλλαξε...

Κι όμως το GNOME τα σώζει σε κάποιο άλλο μέρος (gconf schema?) που μόνον
αυτό γνωρίζει. Δοκίμασα το παραπάνω, αλλά διαφορές στο output του `xset
q` υπάρχουν μόνο όταν αλλάξω τα settings του X11 Bell με την xset όπως
γράφει ο Κεραμίδας.

> Αυτό είναι ένα από τα πράγματα που μου τη σπάνε στα GUI: δεν ξέρεις τι στην
> ευχή έχουν κάνει για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα, αν δεν κοιτάξεις τον
> κώδικα.

Εγώ για να εντοπίσω που το γράφει αυτό στον κώδικα θα χρειαστώ κανένα
3μηνο, οπότε δεν παίζει σαν λύση...

BTW, ο λόγος που ήθελα αυτό το άτιμο το beep είναι ο εξής: είχα σκοπό να
γράψω ένα πολύ απλό σκριπτ για να ελέγχει αν έχουν φορτωθεί όλα τα
services μετά το boot ενός headless μηχανήματος και ανάλογα να κάνει
κάποια beep, ώστε να καταλαβαίνω αν όλα είναι ok ή όχι. Αλλά, ανάθεμα...