Boot με/χωρίς κάρτα γραφικών

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Mar 8 21:47:17 EET 2008

Vangelis Katsikaros wrote:

> Οχι οτι αυτό που θα πω βοηθάει το θέμα, αλλά σε ένα συνέχεια αναμένο
> μηχάνημα πχ server, όπου κανείς μπορεί να μην χρειάζεται Χ, και θέλει να
> εξοικονόμησει ρεύμα, η απουσία κάρτας γραφικών είναι απόλυτα λογική και
> κατανοητή.
>
> Και ως νέος τόσο στην λίστα όσο και στον χώρο του linux χαίρομαι που
> αυτό είναι εφικτό (πάλι, οχι πως το χρειάζομαι άμεσα αλλά καλό είναι να
> ξέρω οτι γίνεται :)

Η κατανάλωση ρεύματος από όλα αυτά τα λεγόμενα «λινουξόκουτα» με
απασχολεί, κυρίως επειδή έχω έναν σοβαρό λόγο να κάνω fine-tuning σε ένα
μηχάνημα και σε επίπεδο hardware (εννοώ το απλό «βάζω-βγάζω» εξαρτήματα
και όχι το modding), αλλά και software (εννοώ το να μη γίνεται σπατάλη
των resources). Η κάρτα γραφικών, όπως και διάφορα άλλα εξαρτήματα
σίγουρα δεν χρειάζονται σε ένα always-on μηχάνημα.

Στην προκειμένη περίπτωση βέβαια, δεν είναι η κατανάλωση ρεύματος ο
πραγματικός λόγος που δεν θέλω να χρησιμοποιήσω την κάρτα γραφικών.
Απλά, όσο μαθαίνει κανείς περισσότερα, έρχεται η στιγμή που πρέπει να
αυξηθεί λίγο ο βαθμός δυσκολίας για να συνεχίσει να έχει πλάκα το
computing ;)