Boot με/χωρίς κάρτα γραφικών

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Mar 8 21:30:33 EET 2008

V13 wrote:

> (Not so) Wild guesses:
>
> a) Dokimase na bootareis me parametro 'loglevel=0' ston kernel
> b) Allakse to syslog oste na min grafei tipota sto console (ean kanei kati
> tetoio)

Θα τα δοκιμάσω και θα επανέλθω στο θέμα.

BTW, μια διαφορά που έχει το fedora8 από το fedora7 είναι ότι στο πρώτο
έχει γίνει default system logger το rsyslog αντί του κλασικού syslog.
Δεν ξέρω αν ο logger παίζει κάποιο ρόλο σε ένα τόσο πρώιμο σημείο του
boot, απλά το αναφέρω μιας και με το Fedora 7 το σύστημα έκανε boot
κανονικότατα χωρίς gfx card.

Επιπλέον, το rsyslog δεν γράφει τίποτα στο /dev/console καθώς το
παρακάτω είναι commented-out:

	#kern.*     /dev/console