Πώς προκαλούμε ένα beep από το pc speaker;

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Mar 8 21:13:26 EET 2008

On 2008-03-08 21:06, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:

> Στο GNOME υπάρχει η επιλογή:
>
> Preferences->Hardware->Sound->System Beep->Enable System Beep
>
> Γνωρίζει κανείς τι ακριβώς συμβαίνει όταν ενεργοποιείται αυτή;
>
> Έχοντας ενεργοποιήσει το παραπάνω, το
>
>   echo -a '\a'
>
> προκαλεί το αναμενόμενο beep.

Κατά πάσα πιθανότητα, αυτό που πραγματικά κάνει «από κάτω» είναι να
τρέχει το xset(1) utility, για να αλλάξει την τιμή του `X11 bell'.

    xset b off

    xset b on

Δεν έχω GNOME, αλλά μάλλον έχει και κάποια ρύθμιση για το `pitch' του
X11 bell, και την διάρκεια του τόνου.  Οι αντίστοιχες xset commands
είναι κάτι σαν:

    xset b volume [pitch [duration]]