2 κάρτες δικτύου - 2 συνδέσεις - 1 server ?

Dimitris Botsis dimbotsis at yahoo.gr
Sat Mar 8 13:37:40 EET 2008

V13 wrote:

> Mporei na eiserxomena soy na erxontai kai apo tis dyo grammes, alla ta
> eksexomena soy pigainoyn apo th mia mono. Ean den akoloythiseis tis odigies
> poy briskontai sto link poy esteile o Panagios Palias (h den kaneis kati
> paromio), tote, efoson xrisimopoieis panta to idio default route, ola tha
> feygoyn meso mias grammhs.
>
> <<V13>>

Εννοείς ότι (?):

Ενω
(Α) ο client 1 συνδέεται στο public IP του router1 (στον οποίο εσωτερικά
αντιστοιχεί η eth0 που έχει οριστεί ως primary)
και
(Β) ο client 2 συνδέεται ταυτόχρονα στην public IP του router2
(αντιστοιχεί εσωτερικά στην eth2)

και ζητούν να δουν σελίδα, πώς ενώ καλούν μέσω διαφορετικών routers
παίρνουν απάντηση πάντα από τον router1 ?

Παρεπιπτόντως, δοκίμασα να ορίσω gateway και στην 2η κάρτα (eth2), τον
router 2, και δεν μου έβγαλε κάποιο πρόβλημα. Δεν το έψαξα πολύ αλλά η
eth0 σε μια τέτοια κατάσταση παίζει κανονικά. Για την eth2 δεν δοκίμασα
ακόμη.

Γιατί αυτό δεν ισχύει στο τοπικό δίκτυο, όταν χρησιμοποιώ το samba από
δύο διαφορετικούς clients, εναν σε κάθε κάρτα ?
Τότε, σίγουρα η εξυπηρέτηση γίνεται πλήρως από κάθε κάρτα ή τουλάχιστον
έτσι φαίνεται.