Boot με/χωρίς κάρτα γραφικών

Dimitris Botsis dimbotsis at yahoo.gr
Fri Mar 7 23:43:09 EET 2008

George Notaras wrote:
> Έχω ένα always-on μηχάνημα χωρίς κάρτα γραφικών. Έτρεχε fedora 7 για
> αρκετούς μήνες και μπούταρε κανονικά, παρά τα (αρκετά) beep που έκανε το
> motherboard κατά το post του BIOS.
>
> Σήμερα αποφάσισα να του αναβαθμίσω τη διανομή σε fedora 8. Ενώ όλα πήγαν
> καλά, το μηχάνημα δεν μπορεί πλέον να μπουτάρει χωρίς κάρτα γραφικών. Το
> BIOS κάνει post κανονικά και φτάνει σίγουρα μέχρι το GRUB menu. Αυτό το
> καταλαβαίνω από ένα λαμπάκι ενός αντάπτορα για CF κάρτα, η οποία είναι η
> boot συσκευή. Πιθανότατα, η διαδικασία έναρξης του λειτουργικού
> [...]
Αν είναι από τον πυρήνα, δεν μπορείς να δεις τα μηνύματα από το σχετικό
log βάζοντας μετά μια κάρτα γραφικών ?
Εχω καιρό να χρησιμοποιήσω fedora, όμως υπήρχε παλιά το kudzu που
ανίχνευε το hardware και αλλαγές σ'αυτό. Μήπως αυτό κολλάει γιατί δεν
βρίσκει κάρτα VGA ?
Δοκίμασε να το βγάλεις από το startup.

Πάντως με ένα σύντομο googling είδα αρκετές περιπτώσεις που Fedora 8 δεν
μπορεί να bootάρει.