Fwd: Newsletter

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Mar 7 21:05:38 EET 2008

προωθώ email του κυρίου Αυγενάκη. Είναι η απάντηση του στο προηγούμενο
post μου, την οποία όπως θα δείτε, ζήτησε να γνωστοποιήσω στη λίστα.
Έχω ήδη στείλει την απάντηση μου την οποία για λόγους ευγένειας δεν
προωθώ στη λίστα (είναι πολύ πιθανό ο κύριος Αυγεράκης να θεωρεί την
επικοινωνίας μας ιδιωτική και για αυτό θα σεβαστώ αυτή την πιθανότητα
και θα την χειριστώ ως τέτοια). Έχω όμως ήδη ζητήσει να θεωρηθεί η
επικοινωνία μας δημόσια ώστε να μπορέσω να σας κρατήσω απόλυτα
ενήμερους.