Arxeiothetisi syllogis keimenwn

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Mon Mar 3 19:50:18 EET 2008

2008/3/3 Dimitris Botsis <dimbotsis at yahoo.gr>:

> Γιώργος Μιχαλογιωργάκης wrote:
>  > Στις Δευτέρα 03 Μάρτιος 2008 15:48, ο/η Antonis Christofides έγραψε:
>  >> Θυμάμαι πριν λίγο καιρό κάποιος είχε πει ότι έχει μαζέψει διάφορα
>  >> papers, και έψαχνε να βρει καλό τρόπο να τα αρχειοθετήσει. Μπορείτε να
>  >> με point στο θρεντ ή να μου συνοψίσετε τα συμπεράσματα;
>  >>
>  >
>  > Δεν θυμάμαι το νήμα, αλλά ένα αρκετά καλό πρόγραμμα είναι το referencer.
>  >
>  > http://icculus.org/referencer/
>  >
> [...]

Δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει το Bibliography Module του Drupal (
http://drupal.org/project/biblio ) που κάνει αυτή τη δουλειά. Εμένα
μου έχει λύσει τα χέρια σε κάποια sites ερευνητικών έργων και ομάδων
που έχω αναλάβει. Μπορείς να το δεις live εδώ:
http://daisy.cti.gr/biblio

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.