Arxeiothetisi syllogis keimenwn

Γιώργος Μιχαλογιωργάκης giorgis.m at gmail.com
Mon Mar 3 17:06:12 EET 2008

Στις Δευτέρα 03 Μάρτιος 2008 15:48, ο/η Antonis Christofides έγραψε:
> Θυμάμαι πριν λίγο καιρό κάποιος είχε πει ότι έχει μαζέψει διάφορα
> papers, και έψαχνε να βρει καλό τρόπο να τα αρχειοθετήσει. Μπορείτε να
> με point στο θρεντ ή να μου συνοψίσετε τα συμπεράσματα;

Δεν θυμάμαι το νήμα, αλλά ένα αρκετά καλό πρόγραμμα είναι το referencer.

http://icculus.org/referencer/

Έχω αρκετά paper (~1200) και τα ελέγχω με αυτό.  Αν έχεις paper από το
arxiv είναι πολύ βολικό γιατί συγκεντρώνει τα metadata αυτόματα και δεν
εχεις να κάνεις και πολλά.  Πρόσφατα πρόσθεσαν και Lyx plugin (αν και
μου είναι άχρηστο).  Υπάρχει στο rep του debian sid, και έχει και έτοιμα
πακέτα από ότι θυμάμαι στην σελίδα.

> Ο καθηγητής μου είπε ότι τα ρίχνει όλα σε μια directory και μετά τα
> ψάχνει με το Google Desktop.

Πόσες μέρες κάνει indexing;  Με kerry-beagle και Pentium M at 1.8GHz
σταμάτησα στην 1 (μια) μέρα.

Με ενδιαφέρει και εμένα το θέμα, αν έχει κάποιος να προτείνει κάτι.

Γιώργος