Ανανέωση της σελίδας PXE-E11 ARP timeout error

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Mar 3 10:12:28 EET 2008

Christos Ricudis wrote:

> De sou ftanoun ayta :)
>
> Rikse mia matia s'ayto edw pera : http://www.kano.org.uk/projects/pxe/

Είχα μία αντίστοιχη εμπειρία δυστυχώς πριν κανά 6μηνο. Ούτε καν θυμάμαι
τι μοντέλο ήταν το laptop αλλά αυτό που θυμάμαι οδυνηρά ήταν η παντελής
άρνηση του PXE να πάρει IP από isc-dhcpd3 server. Μετά από ώρες
χαμένες,εν μέσω tcpdumps και conf files, να ψάχνομαι τι λάθος έχω κάνει
και το $#@$@# το PXE δεν έπαιρνε την IP που του έδινε ο server ενώ όλα
τα άλλα laptop στον πλανήτη (2 τον αριθμό) που δοκίμασα δούλευαν μία
χαρά ενεργοποίησα απλά σε ένα cisco 6500 τον dhcp server και ως δια
μαγείας όλα έπαιξαν τέλεια. Επέλεξα για χάρη της πνευματικής μου
ακεραιότητας να σβήσω από την μνήμη μου το γεγονός αλλά αυτό το @#$#@ το
undelete δουλεύει σχετικά καλά να πάρει.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074