[Open-source] η nokia μας έδωσε το open-source νέο της χρονιάς

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Jun 30 17:12:11 EEST 2008

Panagiotis Palias wrote:
> Christos Ricudis wrote:
>>
>> Molis teleiwsei h klhsh, mporeis na thn termatiseis apla patwntas
>> Ctrl-C.
>>
>> Prosoxh, ayto to teleytaio bhma xreiazetai dyo grafides.
> La8os sta virtual keyboards twn kinhtwn ta special buttons
> (Shift,Alt,Ctrl) menoun pathmena apa3 kai ta epile3eis me th grafida! :P

Nai alla mono an xrhsimopoieis to Kymbian kai exeis balei sto
/etc/X11/xorg.conf to directive "StickyModifiers" sto VirtualKeyboard
device instance, h an exeis Gymbian compiled me GTK > 2.3.7b1, sthn
opoia periptwsh DEN 8a prepei na topo8ethseis tis parapanw grammes giati
8a exeis conflict me to internal modifier statekeeping tou keyboard
event handler tou Gymbian.