eee pc

Alexander Giochalas agiox at freemail.gr
Fri Jun 27 21:08:54 EEST 2008

Giorgos D. Pallas wrote:
> Καλημέρα στη λίστα!
>
> Έχει κανείς εμπειρία από eee PC; Πάει ένας φίλος στην Ταϊβάν και λέω να
> του πω να μου πάρει ένα, αλλά η asus έχει μπόλικα μοντέλα. Όπως τα είδα,
> χωρίς να ξέρω ακριβείς τιμές, μου άρεσαν με σειρά προτεραιότητας τα:
>
> http://eeepc.asus.com/global/901.htm
>
> http://eeepc.asus.com/global/900.htm
>
> http://eeepc.asus.com/global/1000.htm
>

> γνώμες;

Το 901 σε σχέση με το 900 έχει καινούργιο επεξεργαστή (atom) με
χαμηλότερη κατανάλωση και που παριστάνει εικονικά το διπύρηνο, ίσως
και καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη μπαταρία. Έχει και μερικές
βελτιώσεις στο Xandros, από ram δε θυμάμαι αν έχει περισσότερη.
Στο Register Hardware το είχε παρουσίαση πριν μια εβδομάδα περίπου:
http://www.reghardware.co.uk/2008/06/17/review_eee_pc_901/

Αν θυμάμαι καλά, κυκλοφορεί 1/7 στην Αγγλία.

  Το 1000 έχει ίδια ανάλυση οθόνης, αλλά μεγαλύτερες διαστάσεις
και ίσως διαφορετικό σκληρό, με μεγαλύτερο βάρος(προς το 1.5kg)
και το 1001 έχει κανονικό σκληρό, όχι flash.

 Γενικά θα έλεγα 901.

----
AlxUnder