[Open-source] η nokia μας έδωσε το open-source νέο της χρονιάς

Panagiotis Astithas past at ebs.gr
Fri Jun 27 11:46:16 EEST 2008

Emmanouil Batsis (Manos) wrote:

> Το αντίθετο. Όπως πολλοί έχουν πει για την περίπτωση, έχει να κάνει με
> τον ανταγωνισμό (βλέπε android). Απλά έφτασαν και αυτοί στο σημείο όπου
> το OS είναι ένα μοντέλο ανάπτυξης που συμφέρει και απολαμβάνει
> μεγαλύτερη αποδοχή από το κοινό.
>
> Όσον αφορά τη SUN, προσωπική μου άποψη είναι το "κάλιο αργά παρά ποτέ".
> Στο κάτω κάτω έχουν ανοίξει πολλά πράγματα καλύπτοντας ένα πλήρες stack.
> Το καλύτερο Unix (για κάποιους τουλάχιστον), την ποιό πλήρη
> γλώσσα/runtime, αρκετό middleware κτλ., ενώ το στοίχημα στην MySQL είναι
> αρκετά μεγάλο (βέβαια υποστηρίζουν και Postgres).

> [...]

Συμφωνούμε λοιπόν. Το timing στο άνοιγμα του κώδικα έχει να κάνει μονάχα
με το αν θα καταφέρεις να δημιουργήσεις μια κοινότητα γύρω από αυτόν. Αν
αργήσεις και ο κόσμος βρίσκεται πλέον αλλού, θα είναι δύσκολο να τον
φέρεις πίσω. Η πράξη του ανοίγματος του κώδικα καθεαυτή είναι θετική
ενέργεια από όπου και αν το δει κανείς και άξια επαίνων.