Περίεργο πρόβλημα με ελληνικό πληκτρολόγιο

Nikos Platis nplatis at uop.gr
Wed Jun 25 11:20:11 EEST 2008

Ευχαριστώ, αυτό δούλεψε. Φυσικά το περίεργο ήταν ότι στην «αρχή» δεν
παρουσιαζόταν αλλά μετά υπήρχε πρόβλημα. Κλασική περίπτωση bug!
Δεν ξέρω τι εννοείς με «φρέσκια εγκατάσταση», πάντως όλα τα updates τα
εγκαθιστώ τακτικά... Δεν έχω περάσει σε Cooker για να δω αν διορθώνεται
εκεί.

O/H P. Christeas έγραψε:

> Στο /usr/share/X11/xkb/symbols/gr:124 θα δείς μία γραμμή:
>  include "eurosign(5)"
>
> Αυτή, για κάποιο λόγο (=bug) δεν σέβεται την αλλαγή level, με αποτέλεσμα το 5
> να πέφτει στο Euro πάντα. Αυτό συμβαίνει μόνο με φρέσκια εγκατάσταση 2008.1,
> οπότε προσωρινά εσύ απλά διάγραψε την γραμμή αυτή..
>

> --

Nikos Platis                                    e-mail:  nplatis at uop.gr
                                                   tel: +30 2710 372264
Lecturer
Department of Computer Science and Technology
University of Peloponnese

"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill

New Textbook: Graphics & Visualization
http://www.akpeters.com/product.asp?ProdCode=2744