Περίεργο πρόβλημα με ελληνικό πληκτρολόγιο

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Wed Jun 25 09:37:40 EEST 2008

Εδώ και λίγο καιρό έχω εγκαταστήσει το Mandriva 2008.1 και ανακάλυψα ότι
μου συμβαίνει το εξής πολύ περίεργο: Όταν έχω το ελληνικό πληκτρολόγιο,
πατώντας τον αριθμό 5 μου εμφανίζεται το σύμβολο του ευρώ (€). Αυτό δεν
συμβαίνει αν έχω το αγγλικό πληκτρολόγιο ενεργοποιημένο. Επίσης από το
αριθμητικό πληκτρολόγιο εμφανίζεται κανονικά 5 (αλλά αυτό στέλνει άλλο
κωδικό, οπότε μάλλον αυτό συμπεριφέρεται φυσιολογικά).
Το περίεργο είναι το εξής: Αν πάω στις ρυθμίσεις της διανομής
(drakkeyboard) και επιλέξω τις επιλογές για ελληνικό πληκτρολόγιο,
εκείνη τη στιγμή και μέχρι το επόμενο logout ή reboot το πληκτρολόγιο
δουλεύει κανονικά. Μετά όμως εμφανίζεται πάλι το πρόβλημα.

Πού μπορώ να κοιτάξω για να δω τι συμβαίνει;

Ευχαριστώ.

Nikos Platis                                e-mail: nplatis at freemail.gr

"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill