eee pc

muz muz at diktio.org
Tue Jun 24 11:44:07 EEST 2008

Giorgos D. Pallas wrote:
> Καλημέρα στη λίστα!
>
> Έχει κανείς εμπειρία από eee PC; Πάει ένας φίλος στην Ταϊβάν και λέω
> να του πω να μου πάρει ένα, αλλά η asus έχει μπόλικα μοντέλα. Όπως τα
> είδα, χωρίς να ξέρω ακριβείς τιμές, μου άρεσαν με σειρά προτεραιότητας
> τα:
>
> http://eeepc.asus.com/global/901.htm
>
> http://eeepc.asus.com/global/900.htm

Έχω το 900 επίσης από ταιβάν. Πριν κανά μήνα περίπου νομίζω, μου το
φέρανε στα 350 ευρώ. Μόνο που είχε κινέζικο xandros και ή θα πρέπει να
περάσεις εκεί το αγγλικό, ή θα πρέπει να πεις του φίλου σου μήπως τους
πείσει να στο περάσουνε αυτοί (εγώ ήμουν τυχερός, η φίλη της φίλης που
πήγαινε, δούλευε στην Asus και μου το κάνανε εκεί δωρεάν).

Μια χαρά είναι, βολικότατο. Κοίτα τη διαφορά στις τιμές πάντως. Απ ότι
καταλαβαίνω το 901 έχει μεγαλύτερη αυτονομία (8 ώρες αντί για 3) και το
1000 έχει 8 ώρες αυτονομίας και μεγαλύτερη οθόνη. Απ ότι βλέπω όμως το
900 είναι και ελαφρύτερο. Διαλέγεις και παίρνεις. Εγώ θα πήγαινα για το
900 ή το 901.