Bash Error Chain Construct

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Jun 23 11:38:38 EEST 2008

2008/6/22 V13 <v13 at v13.gr>:
> [...]
> Ean to .sh ginei megalo, to paratas kai grafeis python
> Ean to python programma ginei polyploko, to paratas kai grafeis kati domimeno
> se C

είναι η πολυπλοκότητα λόγος να περάσεις απο python σε C? Προσωπική
εντύπωση είναι οτι μόνο η ταχύτητα εκτέλεσης είναι λόγος για κάτι
τέτοιο μιας και η python προσφέρει πολύ πιο φιλικές και εύχρηστες
δομές δεδομένων και όλα τα object oriented καλούδια που δεν υπάρχουν
στην κλασική C. Δεν έχω γράψει όμως ποτέ κάτι μεγάλο και περίπλοκο σε
python.