Bash Error Chain Construct

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Sun Jun 22 22:57:35 EEST 2008

O/H V13 έγραψε:

> [...]
|
| Thymizo pos h olh taktiki einai gnosti. Ean to {..} block ginei
megalo, to
| kaneis synartisi kai synexizeis kanonika:
|
| koko_exit()
| {
|   echo "Kati paei straba me to $1"
|   exit 1
| }
|
| mkdir /tmp || koko_exit /tmp
|
| klp klp
|
| Ean to .sh ginei megalo, to paratas kai grafeis python
|
| Ean to python programma ginei polyploko, to paratas kai grafeis kati

Ναι, κάπως έτσι το βλέπω και 'γω... Αν το πράγμα αρχίσει και ζορίζει
πολύ, το αλλάζω. Από την άλλη καταλαβαίνω και τον τρόπο με τον οποίο
"μιλάει" ο Γιώργος: προφανώς δε θέλει να δώσει την εντύπωση στους
λιγότερο "έμπειρους" (τώρα μιλάει ο περισσότερο έμπειρος :) ) ότι αυτός
ο τρόπος (σύνθετα || ή &&) είναι και αυτός που προτείνεται...

Τελικά ισχύει και εδώ ότι ισχύει για όλες τις γλώσσες προγραμματισμού: η
απλότητα είναι η καλύτερη τακτική. Θυμάμαι κάποτε χρησιμοποίησα κάποιες
από τις "εξωτικές" για μένα "συντομογραφίες" της C, σε ένα ή δύο
προγραμματάκια, και όταν τα ξανακοίταξα μετά από καιρό, ψαχνόμουνα (και
έψαχνα) να δω πως ακριβώς δούλευαν...

| p.s. Opoios skeytetai na synexisei th parapano skepsi kai meta th C,
na min to
| kanei.

xaxaxaxa

| p.s.2 To akuma.hellug.gr pos katelikse sta CC?

τι είναι αυτό; αν θυμάμαι καλά πρέπει να έχω λάβει spam από εκεί...

- --
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

- --
gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html