Fwd: Gnome help

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Sun Jun 22 02:33:05 EEST 2008

Christos Ricudis wrote:

> Εχεις δοκιμασει τον Μπακουλα?
Μπάκουλα; Αν εννοείς τον Κώστα, ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ, είμαι στρέιτ σα σανίδα.
Αλλά μάλλον εννοείς το bacula. Τι, φτιάξανε script που παίρνει τις
ταινίες και τις μεταφέρει off-site? :-p
Σοβαρότερα τώρα, η Amanda για μένα είναι προτιμητέα γιατί α) 3 clients,
ένα drive, 15 ταινίες, home solution - είναι λίγο overkill το bacula και
β) αισθάνομαι καλύτερα όσο λιγότερα tiers ανακατεύονται και προτιμώ flat
text files αντί για RDBMSs. Όταν θα έχω ρομποτικό changer με 5-6 drives
το συζητάμε...

Α.