Fwd: Gnome help

Christos Baharakis cmpahar at gmail.com
Sat Jun 21 01:43:09 EEST 2008

Παρέλειψα να αναφέρω ότι έχω δοκιμάσει πολλές επανεκκινήσεις, δοκίμασα έναν
παλαιότερο kernel και δοκίμασα να κάνω login με διάφορα accounts. Όλα είχαν
το ίδιο αποτέλεσμα εκτός από μερικές φορές που προσπαθούσε να φωρτώσει το
gnome γύρω στα 15 λεπτά αλλά αναγκαστικά έκανα επανακίνηση γιατί δεν έβλεπα
φως. Καθ'όλη την διάρκεια που γίνονται αυτά το CPU και ο σκληρός είναι στο
100%, σύμφωνα με τα ledakia, την θερμοκρασία και το fan του CPU που δουλεύει
στο 1000%. Σας ευχαριστώ για ακόμη μια φορά.