Re: Ελληνικό Open source ERP αλλά όχι για linux

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Jun 20 23:14:48 EEST 2008

2008/6/20 Λουκάς Σταμέλλος <lstamellos at gmail.com>:
> Στις 20 Ιούνιος 2008 11:57 πμ, ο χρήστης Nick Demou <ndemou at gmail.com> έγραψε:
> [...]
> [...]
>
> Γιατί δεν το ανεβάζεις κάπου, μπας και μπορέσει κανείς να συνεισφέρει
> ή και να το μετατρέψει σε π.χ. web-based ή OOoBase; Υπάρχει μεγάλη
> ανάγκη για κάτι τέτοιο στις μικρές επιχειρήσεις.

γιατί κάποιος κώδικας έχει γραφτεί δέκα χρόνια πριν με σκοπό να φτιάξω
ένα address book, και ενώ μάθαινα τι είναι σχεσιακή βάση δεδομένων και
τι εστί microsoft access με μοναδικό βοηθό το F1. Μετά σκέφτηκα να
προσθέσω μια λίστα ειδών και μια φόρμα για να φτιάχνω προσφορές στους
πελάτες. Μετά σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραία να περνάω τις τιμές αγοράς
για να υπολογίζω το κέρδος πώλησης. Μετά ήταν προφανές ότι συνέφερε να
περνώ τις αγορές για να ενημερώνονται αυτόματα τα κόστη. Κτλ, κτλ.
Συνεπώς το 99% του κώδικά εξελίχτηκε αναρχικά μέσα στα επόμενα 10
χρόνια μερικές φορές εντελώς αντανακλαστικά σε κάποια άμεση ανάγκη με
τη μέθοδο του "μπάλωσε το τώρα και βλέπουμε". Υπάρχουν ολόκληρα
κομμάτια που είναι άχρηστα. Άλλα που είναι αντιφατικά μεταξύ τους.
Μερικά που δεν ξέρω καν τι κάνουν. Με απλά λόγια μερικά τμήματα είναι
για γέλια και για κλάματα. Δεν θα ήθελα να είναι αυτός ο πρώτος
κώδικας που δημοσιεύω στο Ιnternet :). Αν δεν βρεθεί κάποιος καλός
άνθρωπος να βοηθήσει με κάποιο τρόπο μπορεί απλά να σκουριάσει σε μια
γωνία.

Επίσης δεν είναι καθόλου μα καθόλου απλό να γίνει μετατροπή σε άλλο
περιβάλλον. Όποιος θα θελήσει να το κάνει θα χρειαστεί πολύ βοήθεια
απο μένα (κακό πράγμα με βάση τον ελεύθερο χρόνο μου). Αντίθετα
incremental changes στο ίδιο περιβάλλον είναι σαφώς πιο εύκολες (ναι
το έχω μετανοιώσει που σπατάλησα τόσο χρόνο στην access)