έχει νόημα να κάνουμε bug report στην διανομή μας αντί για upstream?

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Thu Jun 19 07:34:25 EEST 2008

When the date was Thursday 19 June 2008, Giorgos Keramidas wrote:

> Μη σε πάρει από κάτω, αλλά έτσι ακριβώς δουλεύει το bug reporting στο
> FreeBSD από τότε που το πρωτοεγκατέστησα το 1998, και πολύ πιθανόν να
> δούλευε με τον ίδιο τρόπο πριν καν ακόμα μάθω εγώ πως υπάρχει κάτι που
> το λένε BSD.  Μια μικρή αναζήτηση για bugs του GCC ή του TCSH στο
>
>     http://www.freebsd.org/support/bugreports.html
>
> δείχνει πολλά παραδείγματα από bug reports που γίνονται ΠΡΩΤΑ στο BSD,
> επειδή μπορεί να είναι local hacks / modifications, και αν ο `maintainer'
> πει ότι πρέπει το bug να γίνει forward `upstream', τότε γίνεται.

Πάντως, το pipelining που εισάγουν τα ``local'' reports στο bug reporting,
προσθέτει σεβαστή καθυστέρηση στη διαδικασία επίλυσης ενός προβλήματος.
Επιπλέον, φαίνεται να αποδίδει κυρίως σε μοντέλα ανάπτυξης αντίστοιχα του
FreeBSD (περισσότερο centralized, !GNU/Linux).

IMHO μια «superscalar» προσέγγιση είναι περισσότερο αποτελεσματική: κάνεις
submit το bug τόσο στο distro όσο και upstream. Από κει και πέρα,
χρειάζεται μόνο μια υποτυπώδης συνέπεια από τη πλευρά του bug reporter για
να «κλείσει» κατάλληλα το bug όταν βρεθεί λύση/διαλευκανθεί σε πιο κομμάτι
της αλυσίδας υπήρχε το πρόβλημα. Συνήθως ένας developer έχει καλύτερη
διαισθητική αντίληψη για το αν ένα bug είναι «δικό του» ή όχι και εύκολα
μπορεί να αποφασίσει αν θα ασχοληθεί άμεσα ή μη (ή και καθόλου) με αυτό.

--
 Michael Iatrou