έχει νόημα να κάνουμε bug report στην διανομή μας αντί για upstream? [was: καλύτερο bug report για δύσκολο πρόβλημα]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Jun 18 10:09:13 EEST 2008

2008/6/17 DJ Art <djart at linux.gr>:
> [...]
>
> Είναι λάθος η λογική του να γίνονται τα bus reports στο launchpad, αλλά
> κανείς δε λέει να το καταλάβει. Η λογική της διάσπασης είναι επιζήμια
> για το open source, τα bug reports και τα translations πρέπει ΠΑΝΤΑ να
> γίνονται UPSTREAM

όπως ανάφερα, δυστυχώς δεν έχω αρκετή εμπειρία για να επικοινωνήσω
απευθείας με τους developers (ή είμαι υπερβολικά απαιτητικός απο τον
εαυτό μου). Επιπλέον, ακόμα και αν είμαι τυχερός και οι developers
έχουν την διάθεση να με πάρουν απο το χεράκι και να με καθοδηγήσουν,
τότε δεν έχω χρόνο. Συνεπώς η επιλογές μου αυτή τη στιγμή είναι:

 α) να μην κάνω bug report
 β) να κάνω bug report downstream στην διανομή μου

πιστεύω ότι το β) είναι "μη χείρον άριστον" υπό αυτές τις συνθήκες.
Αυτό διότι *νομίζω* ότι κάνεις λάθος όταν λες:

> [...] αν το bug τελικά είναι του ubuntu, έχει καλώς. Αν είναι
> του pidgin, απλά χάνεις τον καιρό σου να ασχολείσαι με το launchpad και
> μαζί πιθανότατα χάνουν τον καιρό τους και κάποιοι ubuntu developers.

αν το bug είναι στο pidgin γιατί να μην γίνει αυτό που έχω δει σε άλλα
bugs τα οποία "ανηφορίζουν" upstream μετά απο λίγο χρόνο στο launchpad
και εν τέλη λύνονται?

Γενικά το downstream bug tracking (μιας διανομής δηλαδή) είναι, από
όσα καταλαβαίνω, ένα καθαρτήριο/screaning για να μην φτάνουν στους
developers όλα μα όλα τα bug reports και σε μορφή row material. Μου
φαίνεται απολύτως λογική προσέγγιση για μια εποχή που οι χρήστες linux
είναι περισσότεροι αριθμητικά και λιγότερο hackers. Αν δεν υπήρχε αυτό
η η συνολική ποσότητα των bug reports που φτάνουν στους developers θα
ήταν πολύ υψηλή ενώ η μέση ποιότητα θα ήταν πολύ χαμηλή.

Πιθανόν να κάνω κάπου λάθος όμως οπότε θα εκτιμήσω πολύ κάθε διόρθωση
που γίνεται με καλή διάθεση (και κάμποσες που ίσως γίνουν με κακή)