καλύτερο bug report για δύσκολο πρόβλημα

DJ Art djart at linux.gr
Tue Jun 17 23:30:13 EEST 2008

On Tuesday 17 June 2008, Nick Demou wrote:
> mea culpa -- πάντα είχα την τάση να τα μπερδεύω αυτά τα δύο (ίσως στο
> υποσυνειδητό μου οι developers είναι βαθιά σε ένα υπόγειο γκαράζ)

Φυσικά και είναι σε υπόγειο γκαράζ οι developers .....

Αλλά το UPstream δεν έχει να κάνει με τη φορά του υπογείου :-P
upstream εξάλλου είναι μια ορολογία που την αναπτύξανε οι ίδιοι οι
launchpad trolls για να μπορέσουν να εννοήσουν την πραγματική πηγή του
source ....

> είναι πιο εύκολο και σύντομο να κάνω bug report στο ubuntu μιας και
> ούτε χρόνο έχω ούτε ιδιαίτερα έμπειρος είμαι ώστε να καλύψω τις
> σχετικές απαιτήσεις.

Είναι λάθος η λογική του να γίνονται τα bus reports στο launchpad, αλλά
κανείς δε λέει να το καταλάβει. Η λογική της διάσπασης είναι επιζήμια
για το open source, τα bug reports και τα translations πρέπει ΠΑΝΤΑ να
γίνονται UPSTREAM (δηλαδή στην πηγή), οτιδήποτε αντίθετη άποψη κι αν
έχει η όποια canonical και ο όποιος Shuttleworth. Είναι καθαρά θέμα
workflow, όπως ακριβώς το μοντέλο που έχει ο πυρήνας με τα patches.
Τέσπα. Αν τελικά ο pidgin developer στο τέλος της ιστορίας έχει
απαξιωτική συμπεριφορά (όπως συνηθίζουν να έχουν οι developers),
τουλάχιστον σε τέτοια περίπτωση θα είναι ψιλο-δικαιολογημένη.

Τέλος πάντων, αν το bug τελικά είναι του ubuntu, έχει καλώς. Αν είναι
του pidgin, απλά χάνεις τον καιρό σου να ασχολείσαι με το launchpad και
μαζί πιθανότατα χάνουν τον καιρό τους και κάποιοι ubuntu developers.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?