sid

Theo Vassiliadis cosmostation at gmail.com
Wed Jun 11 15:58:20 EEST 2008

2008/6/11 Σταύρος Γιαννούρης <stavrosg at hellug.gr>:
> Quoting zakinthinos at freemail.gr:

> ...τόσο δύσκολο είναι να μπαίνει μια μικρή περιγραφή του τι
> αφορά το link, είτε στο θέμα, είτε στο σώμα του μηνύματος
> (προτιμότερο και στα 2!) για να μπορεί να καταλάβει ο άλλος
> αν και γιατί πρέπει να το ανοίξει;

Το κακό με τις περιγραφές ότι πρέπει να τις γράψεις, αφού φυσικά
διαβάσεις και κατανοήσεις όσα γράφονται στο αρχικό link. Και κάτι
τέτοιο παίρνει χρόνο και απαιτεί κόπο. Όσο ηλίθιος (όχι ότι δεν
υπάρχουν εξαιρέσεις) και να είναι κάποιος, δεν έχει διάθεση να
χαραμίσει το χρόνο και τον κόπο του, για κάτι που ένα μεγάλο ποσοστό
των αποδεκτών δε θα διαβάσει ποτέ (εγώ τον είχα γραμμένο στο procmail
μου, μέχρι που ανακάλυψα το gmail).

--
Labor and Joy