kmail fortwnei to URL prin to steilei sto firefox

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jun 11 10:13:48 EEST 2008

Όταν κάνω κλικ σ᾽ ένα URL μέσα σ᾽ ένα email, το kontact/kmail βγάνει
ένα παραθυράκι που ενημερώνει ότι φορτώνει το URL. Το παραθυράκι αυτό
κάνει και request - πιθανότατα HEAD για να δει τον τύπο του
αποτελέσματος - και ΜΕΤΑ ζητάει από τον firefox να φορτώσει το URL, ο
οποίος ξανακάνει request.

Εκτός του ότι γίνονται έτσι δύο requests, έχω και άλλα προβλήματα:
εικόνες ανοίγουν σε κάποιο image viewer του KDE, text files κάτι
παρόμοιο. Εγώ θέλω όλα να ανοίγουν στο firefox. Δεν μπορώ να πω με
κάποιο τρόπο ότι θέλω όταν κλικ σε (http/ftp) URL να το στέλνει
κατευθείαν στο firefox χωρίς άλλες διατυπώσεις;