Eksoterikoi SATA

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Jun 6 15:43:15 EEST 2008

> An thes nte kai kala bgale-bale prosanatolisoy sto eSATA
> http://en.wikipedia.org/wiki/Serial_ATA#External_SATA

Έχει ψηλό κόστος, όπως και το USB. Οπότε πάλι στην ίδια λύση θα πάμε,
π.χ. μια θήκη eSATA που να παίρνει δίσκο SATA, που δεν ξέρω αν έχει
νόημα.

> Epishs to bgale/bale einai epikindyno (kafedes, kalwdia poy kremontai
> ktl.) Hdh thrinw ena 300arh panw se USB poy epese apo 1,5m me 1g enw
> egrafa panw toy.

Η χωροταξία εκεί που θα γίνεται η δουλειά είναι τέτοια ώστε δεν
ευνοούνται τέτοια προβλήματα. Νομίζω ποτέ δεν μας έχει πέσει κασέτα
κάτω. Βέβαια η διαδικασία να βάλεις/βγάλεις κασέτα στο drive είναι
διαφορετική απ᾽ ό,τι το να καλωδιώσεις δίσκο, αλλά και να πέσει κάποτε
ένας δεν χάλασε ο κόσμος. Επίσης το backup αφού γίνεται θα φεύγει
off-site, οπότε μόνιμες κατασκευές δεν παίζουν.