Eksoterikoi SATA

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Jun 6 14:42:51 EEST 2008

> Όσο για το κόστος, δεν
> χρειάζεται να αγοράσεις "έτοιμους" USB δίσκους. Μπορείς να πάρεις απλώς
> μια θήκη και να βάζεις-βγάζεις δίσκους μέσα.

Αυτό που έχω καταλάβει από τις φήμες που ακούω και διαβάζω είναι ότι
οι θήκες δεν είναι σχεδιασμένες γι᾽ αυτή τη δουλειά, αλλά ότι
χρειάζεται βίδωμα/ξεβίδωμα κλπ.

Απ᾽ την άλλη, ανεξαρτήτως για το γιατί έχουν σχεδιαστεί, αυτό που
μετράει είναι το πόσο εύκολα τελικά μπορώ να κάνω την αλλαγή (η οποία
θα γίνεται άπαξ μηνιαίως, οπότε το να παίρνει ένα λεπτό δεν είναι
θέμα). Ένα απλό πραγματάκι σαν το
    http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Usb_firewire_hard_disk_enclosure.jpg
(αλλά σε Σάτα) πιθανότατα θα με βόλευε αν ο δίσκος μπαίνει/βγαίνει
εύκολα.