Eksoterikoi SATA

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Fri Jun 6 13:40:26 EEST 2008

Antonis Christofides wrote:

> Α, δηλαδή το hot-plugging στο SATA δεν είναι τόσο απλή υπόθεση όσο στο
> USB;

Δεν είμαι σίγουρος για το hot-plugging αλλά πρέπει να γίνεται.

> Ο λόγος που προτιμώ το SATA, εκτός του ότι όπως βλέπω έχει τουλάχιστον
> την τριπλάσια ταχύτητα, είναι ότι έρχεται φθηνότερα. Ένας
> εφτακοσιοπενηντάρης Seagate έχει 115 ευρώ σε SATA και 150 σε USB.

Η ταχύτητα θα είναι σίγουρα καλύτερη - στην τελική το e-sata είναι απλώς
ένας δίσκος SATA κρεμασμένος έξω από το κουτί. Όσο για το κόστος, δεν
χρειάζεται να αγοράσεις "έτοιμους" USB δίσκους. Μπορείς να πάρεις απλώς
μια θήκη και να βάζεις-βγάζεις δίσκους μέσα. Η ακόμα μπορείς να πάρεις
και κάτι σαν αυτό:

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.750779

Προσωπικά χρησιμοποιώ δίσκους USB για rsync και dump και δεν είχα ποτέ
πρόβλημα. Τώρα το ότι είναι πιο αργοί από e-sata δεν είναι τόσο
σημαντικό νομίζω για το συγκεκριμένο σκοπό.