VM statistics fun

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Jun 2 11:30:01 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Η επόμενη ερώτηση παγίδα είναι:
>
>     Εντάξει, το μέτρησα πολλές φορές.  Αλλά αν ισχύει αυτό που λες,
>     τότε το άθροισμα των RSS δεν φτάνει με τίποτα ούτε το μισό από τα
>     512 MB που έχω.  Που έχουν πάει τα υπόλοιπα MB μνήμης;

Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι στους buffers και στην cache?

total       used       free     shared    buffers     cached
   503        426         76          0         82        106

Φυσικά δεν ξέρω τίποτα παραπάνω γι' αυτά, αλλά μόλις βρω χρόνο θα κάτσω
να διαβάσω για τη διαχείριση της μνήμης για να έχω μια ιδέα χονδρικά τι
γίνεται.