Δημιουργία ενός virtual network interface δυναμικά

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Jun 1 01:08:56 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Άκυρο.  Είδα το email που έλεγε ότι το βρήκες τελικά, αλλά δεν ήρθε με
> το πρώτο `batch' της μέρας οπότε είχα ήδη στείλει την απάντηση.  Όπως
> και να 'χει, το παραπάνω είναι καλό στα archives ως `miniguide για
> troubleshooting από cron scripts' :)

Προσωπικά χρησιμοποιώ πολύ συχνά τέτοιες πρακτικές (βέβαια όχι με τόσο
επαγγελματικό error-trapping, αλλά αυτό θα βελτιωθεί!). Ευχαριστώ :)

Όσο για το default option 'requiretty' των sudoers, έχω αρχίσει να
πιστεύω πως στο παρελθόν ήταν η αιτία πολλών ανεξήγητων συμπεριφορών
διάφορων scripts, τα οποία εκτελούσαν εντολές μέσω sudo και περίμεναν
output από αυτές. Δυστυχώς άργησα πολύ να το ανακαλύψω και μάλλον έχω
ξοδέψει αρκετές μέρες με trial&error χωρίς αποτέλεσμα εξαιτίας του.