Encoding πρόβλημα

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jul 30 18:15:50 EEST 2008

On Wed, 30 Jul 2008 18:05:38 +0300, marios <marios_hellas_23 at yahoo.gr> wrote:
> Να τονίσω ότι μιλάμε για την ίδια ταινία μια φορά την βλέπω από τον
> σκληρό δίσκο, και μια φορά από το dvd drive. Γιατί κατά την εγγραφή
> αλλάζει το encoding?

Υπάρχει περίπτωση το player να κάνει «εξυπνάδες» και να προσπαθεί να
μαντέψει τι περιεχόμενο έχει το subtitle text file από το character set
του filename στο CD;

Αν ναι, μπορεί η λύση να είναι απλά να του πεις με CLI option: «κοίτα να
δεις, δεν ξέρω τι παίρνεις εσύ σήμερα, αλλά το character set από τους
υπότιτλους είναι UTF-8».

Το κάνω πολλές φορές αυτό με το mplayer, αφού πρώτα σώσω ως UTF-8 text
τα *.sub files :)