HDD SATA DMA

Dimis2410 dimis2410 at yahoo.gr
Fri Jul 25 14:34:21 EEST 2008

Παιδιά καλημέρα
στο laptop(Acer aspire 5920g) έχω έχω έναν Toshiba mk2035gs
(http://sdd.toshiba.com/main.aspx?Path=StorageSolutions/2.5-inchHardDiskDrives/MK2035GSS)

Παρατηρώ οτι είναι πολύ αργός και μετά απο ψάξημο υποψιαζομαι οτι δεν
εχει ενεργοποιημενο DMA
Στο Site της toshiba λεει οτι η ταχυτητα φτάνει τα 1500mb/s ενώ σε εμένα
φτάνει τα 37mb/sec το μεγιστο

Έκανα το hdparm τεστ

sudo hdparm -tT /dev/sda

/dev/sda:
 Timing cached reads:   2046 MB in  2.00 seconds = 1023.80 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  114 MB in  3.03 seconds =  37.66 MB/sec

να πώ οτι και όταν μεταφερω /αντιγράφω κλπ μεγαλα αρχεία πάει εξίσου αργα

επίσης δεν είναι δυνατο να ενεργοποιήσω το DMA με το hdparm γιατι
ο δίσκος ειναι sata

PS
Για αυτο το λογο δεν μπορώ να αξιοποιησω το 1000mb/s LAN μου και να
δουλέψει sto 100%

Ευχαριστώ
Μισδανίτης Δημήτρης