Re: Νεο e-banking απο eurobank.. μπορεί να είναι χειρότερο απο το παλιό??

Fotos Georgiadis fotos at di.uoa.gr
Wed Jul 23 13:36:09 EEST 2008

On 23 Jul 2008, at 11:42, Antonis Christofides wrote:

> Τσιμπάω κι εγώ. Στην Εθνική εδώ και τρία τουλάχιστον χρόνια μια χαρά
> με το firefox (από Linux). Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι ευχαριστημένος,
> μάλλον ψιλοχάλια είναι (όχι λόγω firefox, και σε IE το ίδιο χάλια
> είναι), αλλά τη δουλειά του την κάνει.
>
> Επιπλέον, σχετικά με τη Eurobank, μου χαλάει η μέρα οποτεδήποτε πρέπει
> να έχω οποιουδήποτε είδους συναλλαγή μαζί τους, ανεξαρτήτως internet.
> Ευτυχώς αυτό γίνεται σπάνια.  Είναι η τελευταία τράπεζα με την οποία
> θα διάλεγα να συνεργαστώ.

Cheers all. Προσωπικά ευχαριστώ όσους τσίμπισαν ή τσιμπίθηκαν και
έβαλαν 2 λεπτά (ή περισσότερα) από τον χρόνο τους για να μοιραστούν
την εμπειρία τους από το ebanking και άλλων τραπεζών. Χρήσιμο
feedback που σίγουρα θα παίξει τον ρόλο του σε ενδεχόμενη αλλαγή
τράπεζας. Γενικά από ότι βλέπω Alpha και Πειραιώς ακούγονται OK.

-fotos