Νεο e-banking απο eurobank.. μπορεί να είναι χειρότερο απο το παλιό??

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Tue Jul 22 00:37:28 EEST 2008

Fotos Georgiadis wrote:
> κάπου εδώ θα περίμενα από όλους εσάς που λέτε να πάμε αλλού, να
> προτείνετε μια τράπεζα με την όποια έχετε ήδη σχέση και
> χρησιμοποιείτε επιτυχώς το ebanking της σε όλες τις πλατφόρμες και σε
> όλους τους browsers. πχ. "Στην Πειραιώς δουλεύουν όλα καλά", ή "στην
> Alpha όλα είναι ρόδινα" ή "στην Εμπορική, το ebanking, στάζει μέλι".
> Αλλιώς δεν προσφέρετε και πολλά στην κουβέντα... στα τυφλά θα πάμε;
>
> -fotos

 Οκ, θα τσιμπήσω. Η Τ. Κύπρου που χρησιμοποιώ χρόνια μόνο από linux με
konqueror, opera και firefox, ποτέ δεν είπε "όχι".

 Παρέχει άφθονες λειτουργίες, αλλά οι μόνες που χρησιμοποιώ και μπορώ να
εκφέρω γνώμη είναι η πληρωμή λογαριασμών ΔΕΚΟ, πιστωτικής, μεταφορά
μεταξύ λογαριασμών, επισκόπηση κινήσεων σε πιστωτική και χρεωστική κάρτα,
καθώς επίσης και εντολοδότηση μέσω online μηνυμάτων (χρειάστηκε κι αυτό).
 Έχω την μισθοδοσία μου εκεί, οπότε παίρνω προκαταβολικά τους τόκους του
έτους (5% για τα πρώτα 5000€), πιστωτική χωρίς συνδρομή και μικρές ουρές
στα υποκαταστήματα, τα οποία δεν είναι τόσα πολλά όσο θα ήθελε ίσως
κανείς, αλλά και πάλι αυτό που χρειάζομαι είναι κοντά στο σπίτι μου.

 Δεν έχω σκοπό την διαφήμιση, απλώς καταθέτω την εμπειρία μου. HTH.

--
   #######