RAID synexeia (device sequence & grub)

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Mon Jul 21 18:45:47 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Στο Ubuntu που έχω στημένο δίπλα μου ο ATA δίσκος έχει sda name.  Επειδή
> είναι ο μόνος δίσκος, δε μπορώ να πω αν θα αλλάξει όνομα, αλλά πρέπει να
> είναι «ενδιαφέρον» να κάνεις boot από random sda κάθε φορά :P

Ναι, γίνεται εξαιρετικά  "ενδιαφέρον" μετά το panic: Unable to mount
root fs ;)

Την ιστορία με το libata την έζησα κάποια στιγμή, όταν άλλαξα (vanilla)
kernel σε ένα debian σύστημα μου, και ο δίσκος έγινε από hda, sda.
Το ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι ότι με μεταφορά του δίσκου σε άλλη,
διαφορετική μητρική, το όνομα άλλαξε ξανά.

Δεν φαντάζομαι πάντως να ξαναγίνει σύντομα τέτοια αλλαγή στον πυρήνα,
και όσο δεν αλλάζω μητρική τα πράγματα είναι σταθερά...