Re: Νεο e-banking απο eurobank.. μπορεί να είναι χειρότερο απο το παλιό??

Fotos Georgiadis fotos at di.uoa.gr
Wed Jul 16 22:14:25 EEST 2008

On 15 Jul 2008, at 09:43, Nick Demou wrote:

Καλησπέρα,

[snip]

> Στη beta του μορφή έπαιζε σε firefox κατά 90%. Έχει καιρό να το δει
> αλλά και μόνο το γεγονός ότι κάναν beta testing σε firefox δείχνει ότι
> μέχρι ένα βαθμό σίγουρα νοιάζονται

Ευτυχώς έμαθαν να νοιάζονται... το οποίο είναι κάτι που κέρδισε ο
Firefox (kudos).

Στην σελίδα https://ebanking.eurobank.gr/eai/EAIUserLoginWeb/
checkSettings.jsp έχει έλεγχο συμβατότητας και μάλιστα αναφέρει στην
σημείωση ότι "Σε περίπτωση που δεν πληρείτε τα ελάχιστα
χαρακτηριστικά, ενδέχεται να είναι συμβατός ο υπολογιστής σας και να
κάνετε χρήση της εφαρμογής ...".

Σε Safari και Firefox (σε MacOS X) είναι όλα ticked πράσινα, ενώ σε
Opera (9.51) μου βγάζει πρόβλημα με την Java, η οποία δουλεύει
κανονικά αν πάω στην σελίδα http://www.java.com/en/download/help/
testvm.xml. Δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στον τρόπο ελέγχου στο site
της Eurobank, στον Opera ή σε κάτι άλλο...

-fot

ΥΓ. Από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι μου προκαλεί και ιδιαίτερη
εντύπωση που δεν δουλεύει σε Opera. :/