wifi μυστήριο

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Wed Jul 16 10:58:19 EEST 2008

Στις Τετ 16 Ιουλ 2008, γράψατε:
> Παρατήρησα ότι δεν αναφέρεις κάπου για το iwconfig. Μετά το scan πρέπει
> προτού τρέξεις το dhcpcd να τρέξεις κάτι της μορφής iwconfig wlan0 mode
> Managed essid MyNetwork key SomeKey ώστε να γίνει assosiated με το
> access point.

Στο δικό μου laptop γίνεται αυτόματα associate, χωρίς να δώσω την εντολή αυτή.
Ίσως γιατί δεν έχω βάλει WEP/WPA key στο δίκτυό μου ;-) ! Το βλέπω και αν
δώσω σκέτο iwconfig wlan0, οπότε μου γράφει το essid του δικτύου μου. Τα
προβλήματα όμως δεν έχουν σχέση με αυτό.

- Το εσωτερικό wifi (rtl8180) βρίσκει το access point με iwlist, παίρνει τη
ρύθμιση (το βλέπω αν δώσω iwconfig wlan0), αλλά δεν παίρνει IP. Μάλιστα δε
βλέπω το access point να επικοινωνεί καθόλου.

- Η κάρτα PCMCIA αν την τρέξω με το prism54 δεν ανεβαίνει καν ως interface (με
ifconfig wlan0 up) και δίνει τα μηνύματα λάθους που ανέφερα.

- H κάρτα PCMCIA αν την τρέξω με το p54pci δείχνει (?) να ανεβαίνει ως
interface, αν και βγάζει το μήνυμα "phy1: tx overflow". Στο scan όμως δεν
βρίσκει κανένα ασύρματο δίκτυο.

Άρα δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα στον τομέα που λες. Υποπτεύομαι οτι
κάποιο πρόβλημα υπάρχει με το "μυστηριώδες" εσωτερικό wifi, ή κάτι με τη
motherboard, αλλά δε μπορώ να φανταστώ τι από τα μηνύματα λάθους που μου
πετάει...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"