Νεο e-banking απο eurobank.. μπορεί να είναι χειρότερο απο το παλιό??

Giannis Kozyrakis trv at freemail.gr
Mon Jul 14 22:31:14 EEST 2008

Fotos Georgiadis wrote:

> On 14 Jul 2008, at 19:38, Giannis Kozyrakis wrote:
>
> Καλησπέρα,
>
> [snip]

> Μάλλον κάτι δεν έκανες εσύ καλά. Σε Mac με Firefox 3 και Safari 3.1
> συνδέθηκε κανονικά. Αυτό που έκανα ήταν να βάλω τον αριθμό της κάρτας
> μου, μετά μου ζήτησε να διαλέξω username / password και έκανε migrate το
> παλιό μου account. Έπειτα κάνεις login με το νέο username και τον κωδικό
> σου. Ότι έκανες και εσύ δηλαδή. Που ακριβώς κόλλησες; Τους πήρες ένα
> τηλέφωνο (ή έστω αυτή την online συνομιλία που έχουν) για να αναφέρεις
> το πρόβλημά σου;

> [...]

Οκ, μετα απο καθαρισμα cookies τα καταφερα να συνδεθει στο συστημα, με
firefox.. Πανω στα νευρα μου (που δημιουργηθηκαν οταν πατησα το κουμπακι
  που ελεγε για τις ελαχιστες προδιαγραφες συστηματος χρηστη) δε το
προσεξα οτι ισως χρειαζοταν μια διαγραφη στα cookies..

Σε opera παντως δεν επιασε ουτε αυτο..

Next time θα το ψαχνω λιγο περισσοτερο πριν αρχισω τα mails :)

trv