RAID sync

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Jul 11 19:01:13 EEST 2008

Υποθέτουμε ότι φτιάχνω ένα Linux software RAID5, φτιάχνω filesystem
εκεί πάνω, γράφω και αρχεία (π.χ. εγκαθιστώ λειτουργικό), και επειδή
όλα αυτά γίνονται αμέσως μετά τη δημιουργία του RAID, το αρχικό sync
είναι ακόμα σε εξέλιξη. Αν κάνω reboot πριν τελειώσει το sync, υπάρχει
κανένα πρόβλημα ή θα δουλέψουν όλα καλά και θα συνεχιστεί το sync
ομαλά μετά το boot; Yποθέτω, δεν θα έχω ακόμα αρκετό redundancy που να
επιτρέπει την απομάκρυνση ενός από τους δίσκους, κατά τα άλλα όμως
δουλεύει;

Επίσης: πότε μπορώ να χρησιμοποιήσω το --assume-clean στο mdadm; Μπορώ
να το κάνω αν οι δίσκοι είναι καινούργιοι, και γιατί; Αν οι δίσκοι
έχουν πάνω δεδομένα τα οποία δεν με ενδιαφέρουν και θέλω να τα
αγνοήσω, τότε μπορώ να βάλω --assume-clean;