Aporia UPS

A. Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Mon Jul 7 20:42:31 EEST 2008

O/H Thanasis έγραψε:

> Νομίζω ότι αυτό που γίνεται είναι ότι το UPS κατεβάζει τον server σε
> halt, αλλά χωρίς να κάνει power-off, και μετά από λίγο το UPS κόβει το
> ρεύμα στον server.
> Οπότε όταν επανέλθει το ρεύμα και ξαναδώσει στον server, αυτός θα πάρει
> μπρός πάλι (ρύθμιση BIOS server).

Epidi omos den doulebei toso telia pantote........ Mporeis na kaneis mia
mikrh kataskeyh me ena rele kai ena xroniko to opoio to ena (to rele) 8a
kobei to reyma pros to UPS me to pou klinei o ypologisths (8a pernei 12
Volt apo to trofodotiko tou) kai to allo (to xroniko) 8a kanei bybus to
rele me to pou kopei to reyma apo to UPS (8a einai Normal Close h epafh
pou 8a epilejeis) 8-). An den ta katafereis kai tote... 8-)

--
Athanasios Sidiropoylos
msx