Apories FreeBSD apo xristi Debian

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Mon Jul 7 14:42:09 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:
> Περισσότερα μπορείς να βρεις online στο documentation του FreeBSD:
>
> * Dru Lavigne. ``FreeBSD: An Open Source Alternative to Linux''.
>   http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/articles/linux-comparison/
>
> * Bruce Montague. ``Why you should use a BSD style license for your Open
>   Source Project''.  http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/articles/bsdl-gpl/
>
> * Carlos Horowicz. ``Argentina.com : A Case Study''
>   http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/articles/casestudy-argentina.com/
>
> * Greg Lehey. ``Explaining BSD''.
> [...]
Εμ... για το τελευταίο έχουμε και Ελληνική έκδοση:

http://www.freebsd.org/doc/el_GR.ISO8859-7/articles/linux-users/

Όχι τίποτα άλλο, να μη ξεχνιόμαστε :)

Είναι και από τα άρθρα που έχουν ανανεωθεί πρόσφατα, και θα σε βάλει
αμέσως στο νόημα, ειδικά όσο αφορά το init system, και τις διαφορές base
system / user apps μαζί με το αρχικό μπέρδεμα που αντιμετωπίζει κάποιος
όταν δεί δύο καταλόγους etc (το /etc και το /usr/local/etc). Έπειτα θα
μπορέσεις αρκετά πιο εύκολα να προσαρμόσεις τις γνώσεις σου από το Linux
στο FreeBSD.