Re: μελέτες για ελεύθερο λογισμικό

Γιώργος Κυλάφας gekylafas at gmail.com
Thu Jan 31 13:42:41 EET 2008

Την 30/1/2008, nikos roussos <nikos at hellug.gr> έγραψε:
> Κατόπιν συννενόησης με τον αντιπρόεδρο του HELLUG, Παναγιώτη Κρανιδιώτη,
> αποφασίστηκε να δημιουργηθεί μια σελίδα στο site του συλλόγου, στην οποία
> θα υπάρχουν συγκεντρωμένες όσες μελέτες έχουμε υπόψην μας για τη χρήση
> ελεύθερου λογισμικού στη δημόσια διοίκηση και στην εκπαίδευση.
>
>  Παρακαλούνται όσοι έχουν υπόψην τους σχετικές μελέτες να τις προωθήσουν
> στο σχετικό email (webmaster_at_hellug_dot_gr)

Δεν ξέρω αν είχατε αυτό ακριβώς υπόψη σας, αλλά μετά από μία πρόχειρη
αναζήτηση στον Γούγλη βρήκα την παρακάτω σελίδα:

"Cases of official recognition/adoption of F/OSS"
http://ec.europa.eu/information_society/activities/opensource/cases/index_en.htm
Σελίδα με συνδέσμους σε μελέτες/αναφορές κλπ για το ΕΛΛΑΚ από Δανία,
Ολλανδία, Αγγλία, Μόναχο, Γερμανική Βουλή, κρατίδιο Εξτρεμαδούρα στην
Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία, Υπουργείο Άμυνας ΗΠΑ, ΝΑΣΑ, Βραζιλία και
Νότια Αφρική.

--
Γιώργος