Ποια η γνώμη σας για SQLite

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jan 30 21:15:10 EET 2008

On 2008-01-30 20:21, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:

> Έριξα μια ματιά στη wikipedia[1]. Το μόνο που μου έκανε εντύπωση είναι
> το parse. Ένα παράδειγμα που έχει εκεί:
>
>     myVar = "Smith, John"
>     parse var myVar LastName "," FirstName
>     say "First name is:" firstName
>     say "Last name is:"  lastName
>
> Πολύ προχωρημένο για... 1979! :)

Ναι, μετά ξύπνησε η REXX και έμαθε ότι ο κόσμος ήξερε τα DFA και την
ισοδυναμία τους με regular expressions από «αρχαιοτάτων χρόνων», όπου
αρχαιοτάτων χρόνων στον κόσμο των υπολογιστών είναι ισοδύναμο με
«περίπου 15 χρόνια πριν»:

    Gill, A., Introduction to the Theory of Finite-state Machines.
        McGraw-Hill, 1962.

Μην ψαρώνεις από το κόλλημα που έχει ο Ρικούδης με τη REXX :P