Ποια η γνώμη σας για SQLite

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Jan 30 15:36:57 EET 2008

On Wed, 2008-01-30 at 14:26 +0200, Michael Iatrou wrote:

> Σε γενικές γραμμές μου ακούγεται ιδανικό για SQLite! Φαίνεται να είναι η
> κατάλλη ευκαιρία, αφενός να εκμεταλλευτείς τον αποτελεσματικό μινιμαλισμό
> της SQLite και αφετέρου να αποκτήσεις εμπειρία σε αυτή! Είναι ιδανική για
> projectάκια, ακόμη και για χρήσεις που σε πρώτη φάση δεν πάει το μυαλό σου.

Για πρώτη φορά σήμερα αποφάσισα να τη δοκιμάσω και διάβασα διάβασα
κάποια docs. Ομολογώ ότι αδικαιολόγητα δεν την είχα σε καμία εκτίμηση,
αλλά άλλαξα άποψη 100%. Αρχίζω και "βλέπω" κι εγώ πολλές χρήσεις.

> Α, επιπλέον, αν σε ενδιαφέρει, ο κώδικας της είναι αξιοπρεπέστατος,
> κατάλληλος και για bed time reading.

Ε, εντάξει. Δεν είμαι σε αυτό το "league".

> To cross-platform δεν πήγαινε τόσο σε Linux-Windows όσο στο 32/64bit support
> και τον endianness agnostic χαρακτήρα του storage της.

Δεν πήγε το μυαλό μου σε τέτοια "cross-platform" ζητήματα! :)

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.