Ποια η γνώμη σας για SQLite

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Jan 30 15:36:18 EET 2008

On Wed, 2008-01-30 at 14:13 +0200, Christos Ricudis wrote:

> Mexri 1000 records me trivial single key associations, xwris relations
> kai xwris polla polla sta queries, ta apo8hkeyeis se plain old text files.

Να μου επιτρέψεις μια συμβουλή: Αν δεν γνωρίζει κανείς πώς να τα σώσει
σε text files ώστε να κάνει γρήγορες αναζητήσεις, καλύτερα να τα
αποφεύγει. Μετά από άπειρες αποτυχημένες "πατέντες", έφτασα να διαβάζω
κάτι άρθρα του στυλ: http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_search
Γενικά, νομίζω ότι πάει πολύ μακριά η βαλίτσα.

> Mexri 10000 records me trivial single key associations xwris relations
> kai xwris polla polla sta queries, ta apo8hkeyeis se Berkeley DB.
>
> Mexri 100000 records, me SQL support kai apisteyth eykolia kai anesh
> xrhshs (kai taxythta epishs) ta apo8hkeyeis se SQLite.

Τώρα που "γνώρισα" το SQLite, νομίζω ότι και για λιγότερα records είναι
εξαιρετικά βολικό.

> Apo kei kai panw, xrhsimopoieis mysql, postgres, oracle clusters,
> AS/400, ktl ktl ktl.

Είναι πολύ χρήσιμες πάντως τέτοιες κατηγοριοποιήσεις για να ξέρει κανείς
τι περίπου έχει πραγματικά ανάγκη. Thanks!