Kinita tilefwna

Leonidas Tsampros ltsampros at upnet.gr
Tue Jan 29 06:20:11 EET 2008

On Mon, Jan 28, 2008 at 05:22:52PM +0200, Antonis Christofides wrote:
> [...]
> κατάλογο συνδεόμενο με Linux, σε μορφή vcard, ή με κάποιο άλλο τρόπο
> να μπορεί να συγχρονίζει με το kabc. Δεν χρειάζομαι κανένα advanced
> συγχρονιστικό feature. Πάντως θα πρέπει οπωσδήποτε είτε να υποστηρίζει
> τα full features του vcard (δηλαδή αν κάνω import και μετά export, το
> αποτέλεσμα να είναι πανομοιότυπο με το αρχικό, να μην έχει χαθεί
> πληροφορία), είτε να μπορώ να βλέπω ποιες είναι οι αλλαγές από το
> προηγούμενο export. Πρέπει επίσης να δουλεύει απροβλημάτιστα με utf-8.
> Και να δουλεύει όσο το δυνατόν πιο κοντά στο out-of-the-box.

Εχω ένα Nokia N91 και κατάφερα να κάνω export το τηλεφωνικό του
κατάλογο χρησιμοποιώντας bluetooth και τον obex server (αν θύμαμαι
καλά έτσι λέγεται) σε ένα Ubuntu 7.10 .

Δεν θυμάμαι δυστυχώς πολλές λεπτομέρειες από την διαδικασία, αλλά
πρώτα εγκατέστησα κάποια bluetooth πακέτα για το Ubuntu (προφανές) και
στην συνέχεια, έκανα pair τον υπολογιστή με το κινητό (έχει ένα
πανεύκολο GUI. 5-6 κλικ δουλειά).

Στην συνέχεια, απλά έκανα "mark all" τις επαφές και "Send via ->
Bluetooth".

θυμάμαι ότι δεν ήταν η βέλτιστη λύση, αλλά ήταν το μόνο πράγμα που
δούλεψε μετά από αρκετές ώρες ψαξίματος. Όσο για το import (όχι sync)
δεν το έχω δοκιμάσει. Υποθέτω πως θα γίνεται απλά με τον αντίθετο
τρόπο, απλά θα είναι αρκετά σπαστικό όταν θα στέλνεις πολλές επαφές
διότι θα πρέπει να σώζεις το vcard sms χειροκίνητα (έτσι ώστε να μπει
στο κατάλογο του κινητού).

Αυτά.