Kinita tilefwna

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Jan 28 17:22:52 EET 2008

Θέλω ένα κινητό τηλέφωνο που να μπορεί να import/export τον τηλεφωνικό
κατάλογο συνδεόμενο με Linux, σε μορφή vcard, ή με κάποιο άλλο τρόπο
να μπορεί να συγχρονίζει με το kabc. Δεν χρειάζομαι κανένα advanced
συγχρονιστικό feature. Πάντως θα πρέπει οπωσδήποτε είτε να υποστηρίζει
τα full features του vcard (δηλαδή αν κάνω import και μετά export, το
αποτέλεσμα να είναι πανομοιότυπο με το αρχικό, να μην έχει χαθεί
πληροφορία), είτε να μπορώ να βλέπω ποιες είναι οι αλλαγές από το
προηγούμενο export. Πρέπει επίσης να δουλεύει απροβλημάτιστα με utf-8.
Και να δουλεύει όσο το δυνατόν πιο κοντά στο out-of-the-box.

Έχετε υπόψη σας κανένα τέτοιο μοντέλο;

<χώσιμο στις κατασκευάστριες κινητών>

Η δεύτερη απαίτηση που έχω από το κινητό είναι, ή θα έπρεπε να είναι,
προφανής: θέλω να μπορεί να κάνει και να δέχεται κλήσεις
ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. Αν έχω ιδρώσει για να γράψω ένα SMS ή για να ετοιμάσω
μια νέα καταχώρηση στον κατάλογο, κι εκείνη τη στιγμή έρθουν
ταυτόχρονα ένα εισερχόμενο μήνυμα και μια εισερχόμενη κλήση, καλό θα
ήταν να μπορέσει να μου σώσει τη δουλειά μου, αλλά κι αν μου τη χάσει
δεν με πειράζει τόσο· όμως δεν ανέχομαι σε καμία περίπτωση να κρασάρει
ή με άλλο τρόπο να χάσει την εισερχόμενη κλήση (ή το εισερχόμενο
μήνυμα) με συχνότητα μεγαλύτερη από μια φορά στα 10 χρόνια.  (Από
πλευράς αυτής της απαίτησης με ικανοποιεί το Sagem που πήρα με 38
ευρώ, δεν ικανοποιεί όμως την πρώτη.)

Αν η δεύτερη απαίτηση δεν ικανοποιείται απόλυτα και χωρίς
υποσημειώσεις, περιττό να το συζητήσουμε, προτιμώ να συνεχίσω να
ταλαιπωρούμαι με τον κατάλογο.

</χώσιμο>