kubuntu 7.10 on IBM Thinkpad T23

Ioannis Papadopoulos giannis.papadopoulos at gmail.com
Mon Jan 28 11:02:42 EET 2008

Alexandros Papadopoulos wrote:
> ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
> ===================
>
> Αλλά μετά από λίγο παρατήρησα ότι υπήρχε μια μικρή αλλά λίαν σπαστική
> καθυστέρηση κάθε φορά που άλλαζα. Ίσως το 1GHz δε φτάνει για να
> αλλάζει γρήγορα η σημαιούλα, τι να πω. Όπως και να'χει χρησιμοποίησα
> για ακόμα μια φορά τις οδηγίες του djart[1] και θυσίασα τη σημαιούλα
> του KDE για να έχω άμεσο layout switching απευθείας μέσω Χ. Eπίσης
> έτσι έχω και το σύμβολο του ευρώ (€) ενώ με το άλλο κόλπο του KDE δεν
> έπαιζε.

Υπάρχει και το kkbswitch για την σημαιούλα.

> UPGRADING
> ===================
> Εδώ ο package manager (ή κάποιο από τα 73 layers που έχει από πάνω
> του) μπερδεύτηκαν και μου πρότειναν να... αναβαθμίσω στο νεότερο
> distribution [2] (ταράμ ταράααμ...) που δεν υπάρχει φυσικά. Το αγνόησα
> και στο επόμενο dist-upgrade μέσω γραφικού ήταν μια χαρά.

Μου έτυχε και μένα - απλά μην πατήσεις να το κάνει.

> [...]
> ===================
> Προς μεγάλη μου έκπληξη ο adept ή όπως αλλιώς λένε αυτό το πράμα γύρω
> από το aptitude που είναι wrapper του apt που είναι wrapper του dpkg
> που είναι wrapper κάποιου άλλου πράγματος (θα καταλήξουμε σε μοριακό
> επίπεδο γι'αυτό σταματάω) απέτυχε να εγκαταστήσει το Adobe Flash
> plugin και είπε [4] πανευτυχής ότι τα κατάφερε! Τσκ, τσκ... Η λύση
> είναι η εγκατάσταση είτε μέσω command line (# aptitude install
> flashplugin-nonfree), είτε με το χέρι (κατεβάζουμε plugin installer
> από adobe.com, extract, chmod +x και το τρέχουμε σα root).

Known issue - η Adobe έβγαλε καινούριο Flash και δεν αναβάθμισαν το
πακέτο. Δες και στο
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/flashplugin-nonfree/+bug/173890

> SKYPE
> Παίζει τέλεια με το πακέτο από το skype.com. Με ένα
> # dpkg -i skype-debian_1.4.0.118-1_i386.deb
>
> τα έχετε όλα στο πιάτο.

Για να τα έχεις όλα έτοιμα και στο πιάτο, δες στο http://www.medibuntu.org/

Επιπλέον, μικρή συμβουλή: βάλε synaptic. Πιο γρήγορο, πιο λειτουργικό
και σίγουρα πιο λογικό σε σχέση με την άλλη την γραφική αηδία, το adept
(αν σιχαίνεσαι τόσο το command line)